Διαφήμιση στο YouTube με βίντεο

YouTube-Advertising

Κάθε μήνα, πάνω από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι παρακολουθούν τουλάχιστον 6 δισεκατομμύρια ωρών βίντεο στο YouTube. Επιπλέον, πάνω από τις μισές προβολές βίντεο YouTube προέρχονται από κινητές συσκευές.

Αυτά τα μεγέθη αντιπροσωπεύουν έναν τεράστιο αριθμό δυνητικών πελατών, που βρίσκονται τόσο στο σπίτι τους όσο και εν κινήσει. Μπορείτε να επιλέξετε πού και πότε θα εμφανίζεται μια διαφήμιση βίντεο, καθώς και σε ποιους δυνητικούς πελάτες.

Οφέλη από τη διαφήμιση στο YouTube

  • Συνδέεστε με το κοινό σας με έναν μοναδικό τρόπο που του μένει αξέχαστος
  • Μπορείτε να προσεγγίσετε τα κατάλληλα άτομα δείχνοντάς τους διαφημίσεις με βάση την ταυτότητά τους, την τοποθεσία στην οποία βρίσκονται και τα ενδιαφέροντά τους
  • Ελέγχετε τα έξοδά σας. Με το AdWords, πληρώνετε μόνο όταν ένας θεατής επιλέξει ενεργά το βίντεο ή επιλέξει να
    συνεχίσει να παρακολουθεί ένα βίντεο που φορτώνει κατά την περιήγησή του σε περιεχόμενο βίντεο
  • Μετράτε το βαθμό επιτυχίας των διαφημίσεών σας με το δωρεάν εργαλείο ανάλυσης στοιχείων του YouTube.

Προσέγγιση δυνητικών πελατών

Το YouTube προσφέρει μια ποικιλία τρόπων με τους οποίους μπορείτε να προσεγγίσετε συγκεκριμένα είδη κοινού:

Youtube-targeting

  • Στόχευση με λέξεις-κλειδιά: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά που θα συμβάλουν στην αντιστοίχιση των διαφημίσεών σας με το περιεχόμενο ιστού. Αυτός ο τρόπος λειτουργεί ακριβώς όπως η στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα στο Δίκτυο εμφάνισης και ισχύει και για το YouTube.
  • Δημογραφικά στοιχεία: Προσεγγίζετε άτομα με βάση την ηλικία, το φύλο ή τη γονική κατάσταση.
  • Θεματολογία Βίντεο: Προσεγγίζετε άτομα με βάση συγκεκριμένες θεματολογίες που έχει το εκάστοτε βίντεο.
  • Συναφή είδη κοινού: Επιλέξτε το κοινό σας με βάση τα ενδιαφέροντα τους. Έτσι μπορείτε να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες σε μεγάλη κλίμακα και να τους κάνετε γνωστή την επιχείρησή σας. Η στόχευση με αυτόν τον τρόπο είναι ιδανική για επιχειρήσεις που διαφημίζονται στην τηλεόραση και θέλουν να επεκτείνουν την καμπάνια τους στο ίντερνετ με αρκετά πιο φθηνή χρέωση.
  • Προσαρμοσμένα συναφή είδη κοινού: Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν είδη κοινού που είναι πιο συγκεκριμένα και πιο σχετικά με την επιχείρισης τους σε σύγκριση με τα ευρεία είδη κοινού τύπου τηλεοπτικής διαφήμισης. Για παράδειγμα, μια εταιρεία που κατασκευάζει ρούχα για ski και snowboard μπορεί να στοχεύσει ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα αντίστοιχα αθλήματα.
  • Είδη κοινού εντός της αγοράς: Βρείτε δυνητικούς πελάτες που πραγματοποιούν έρευνα αγοράς για προϊόντα ή υπηρεσίες σχετικές με το αντικείμενο σας και είναι αρκετά κοντά στο να αγοράσουν μια αντίστοιχη υπηρεσία ή ένα προϊόν.
  • Επαναληπτικό μάρκετινγκ: Προσεγγίζετε θεατές με βάση προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους με τα βίντεο ή το κανάλι σας στο YouTube. Αν έχετε ήδη συνδέσει έναν λογαριασμό YouTube με έναν λογαριασμό AdWords, θα δημιουργήσουμε προσαρμοσμένες λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για λογαριασμό σας.
  • Στόχευση τοποθεσίας: Η στόχευση τοποθεσίας ή γεωγραφική στόχευση λειτουργεί για το YouTube όπως ακριβώς και για μια κανονική καμπάνια του AdWords. Για κάθε καμπάνια στο YouTube, μπορείτε να επιλέξετε τις χώρες ή τις
    περιοχές ή πόλεις που θέλετε.

Μορφές βίντεο TrueView

Οι διαφημίσεις βίντεο TrueView δίνουν στους θεατές τη δυνατότητα να επιλέγουν τα μηνύματα των διαφημιζομένων που θέλουν να δουν και το χρόνο που θέλουν να τα δουν.

youtube-video-ad-types

Διαφημίσεις βίντεο TrueView σε ροή:

  • Προωθούν περιεχόμενο βίντεο πριν από βίντεο μικρής ή μεγάλης διάρκειας στο YouTube και στο Δίκτυο εμφάνισης και επιτρέπουν στο θεατή να παραλείψει τη διαφήμιση έπειτα από 5 δευτερόλεπτα
  • Εμφανίζονται σε σελίδες παρακολούθησης στο YouTube και σε σελίδες εκδοτών βίντεο στο Δίκτυο εμφάνισης
  • Πληρώνετε όταν ο θεατής παρακολουθήσει 30 δευτερόλεπτα από το βίντεό σας ή ολόκληρο το βίντεο

Διαφημίσεις βίντεο TrueView σε προβολή:

  • Προωθούν ένα βίντεο δίπλα σε βίντεο του YouTube
  • Διαφέρουν όσον αφορά την εμφάνιση της μορφής διαφήμισης, ανάλογα με τα μεγέθη και τις μορφές διαφήμισης που υποστηρίζουν οι εκδότες περιεχομένου
  • Εμφανίζονται μόνο σε σελίδες παρακολούθησης στο YouTube και σε σελίδες παρακολούθησης εκδοτών βίντεο στο Δίκτυο εμφάνισης
  • Πληρώνετε μόνο όταν οι θεατές επιλέγουν να παρακολουθήσουν τη διαφήμισή σας κάνοντας κλικ σε μια μικρογραφία