Επαναληπτική Διαφήμιση – Remarketing

Με την επαναληπτική διαφήμιση ή Remarketing μπορείτε να εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας μόνο στα άτομα που έχουν επισκεφτεί ήδη την ιστοσελίδα σας. To Remarketing θεωρείτε από τους πιο έξυπνους και αποτελεσματικούς τρόπους online στόχευσης για την διαφήμιση της επιχείρισης σας.

Με το Remarketing μπορείτε να προβάλλεται τις διαφημίσεις σας καθώς οι χρήστες περιηγούνται σε διάφορες άλλες ιστοσελίδες, καθώς χρησιμοποιούν εφαρμογές για κινητά ή πραγματοποιούν μια αναζήτηση στο Google.

Για παράδειγμα αν κάποιος φύγει από την ιστοσελίδα σας χωρίς να ολοκληρώσει μια επιθυμητή ενέργεια (π.χ. online αγορά ή εγγραφή στο newsletter) μπορείτε να τον προσεγγίσετε ξανά και να προβάλλετε την διαφήμιση σας.

remarketing

Γιατί να κάνετε Remarketing;

Είτε θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, να προσελκύσετε εγγραφές ή να προωθήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, το επαναληπτικό μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει ένα στρατηγικό στοιχείο της διαφήμισης σας. Όλοι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσής τους χάρη σε αυτό. Κάποιοι από τους λόγους για να κάνετε remarketing είναι:

  • Προσέγγιση των χρηστών όταν είναι πιθανότερο να πραγματοποιήσουν μια αγορά: Έχετε την επιλογή να προσεγγίσετε τους χρήστες αφού επισκεφτούν την ιστοσελίδα ή χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή σας για κινητά ή tablet. Η προσέγγιση μπορεί να γίνει όταν πραγματοποιούν αναζήτηση για το προϊόν σας, όταν επισκέπτονται άλλες ιστοσελίδες ή όταν χρησιμοποιούν άλλες εφαρμογές για κινητά.
  • Λίστες προσαρμοσμένες στους διαφημιστικούς στόχους σας: Προσαρμόστε τις λίστες remarketing, για να επιτύχετε συγκεκριμένους διαφημιστικούς στόχους. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα «Χρήστες που έχουν εγκαταλείψει το καλάθι αγορών», ώστε να εμφανίζετε διαφημίσεις στους χρήστες που πρόσθεσαν κάτι στο καλάθι αγορών αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια συναλλαγή.
  • Προσέγγιση μεγάλης κλίμακας: Μπορείτε να προσεγγίσετε τους χρήστες που βρίσκονται στις λίστες σας επαναληπτικού μάρκετινγκ, καθώς χρησιμοποιούν την αναζήτηση Google και περιηγούνται σε πάνω από δύο εκατομμύρια ιστοσελίδες και εφαρμογές για κινητά που αποτελούν μέρος του Δικτύου εμφάνισης Google.
  • Αποδοτική χρέωση: Μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες  υψηλής απόδοσης με αυτοματοποιημένες στρατηγικές προσφοράς, όπως το CPA-στόχος και η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS). Η λειτουργία της υποβολής προσφορών σε πραγματικό χρόνο υπολογίζει τη βέλτιστη προσφορά για το χρήστη που βλέπει τη διαφήμισή σας, βοηθώντας σας να κερδίσετε στη δημοπρασία διαφήμισης στην καλύτερη δυνατή τιμή.
  • Ποικιλία μορφών της διαφήμισης: Οι διαφημίσεις μπορούν να είναι με κείμενο, με εικόνα ή με βίντεο. Με τις καμπάνιες δυναμικού επαναληπτικού μάρκετινγκ μπορείτε να δημιουργήσετε δυναμικές διαφημίσεις στις οποίες εμφανίζεται το σύνολο των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.
  • Δυνατότητα προβολής των σημείων που εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας: Θα έχετε τη δυνατότητα προβολής στοιχείων σχετικά με την απόδοση των καμπανιών σας, με τα σημεία όπου εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας και τη χρέωση που θα καταβάλετε.

Πως λειτουργεί το Remarketing:

remarketing1

Τρόποι Remarketing στη Google

  • Βασικό Remarketing : Προβολή διαφημίσεων σε παλαιότερους επισκέπτες, καθώς αυτοί περιηγούνται σε ιστότοπους του Δικτύου εμφάνισης και χρησιμοποιούν εφαρμογές του Δικτύου εμφάνισης.
  • Δυναμικό Remarketing : Προβολή δυναμικών διαφημίσεων σε παλαιότερους επισκέπτες με προϊόντα και υπηρεσίες που προέβαλαν στον ιστότοπό σας, καθώς περιηγούνται σε ιστότοπους του Δικτύου εμφάνισης και χρησιμοποιούν εφαρμογές του Δικτύου εμφάνισης.
  • Remarketing για εφαρμογές κινητών: Προβολή διαφημίσεων σε άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή σας για κινητά ή τον ιστότοπό σας για κινητά, καθώς χρησιμοποιούν άλλες εφαρμογές για κινητά ή περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους για κινητά.
  • Remarketing για τις διαφημίσεις αναζήτησης: Προβολή διαφημίσεων στους πρώην επισκέπτες του ιστότοπού σας, καθώς πραγματοποιούν επακόλουθες αναζητήσεις στο Google για τα προϊόντα που χρειάζονται, αφού εξέλθουν από τον ιστότοπό σας.
  • Remarketing  για βίντεο: Προβολή διαφημίσεων σε χρήστες που έχουν αλληλεπιδράσει με τα βίντεο ή το κανάλι σας στο YouTube, καθώς χρησιμοποιούν το YouTube και περιηγούνται σε βίντεο, ιστότοπους και εφαρμογές του Δικτύου εμφάνισης.